29 Aralık 2010 Çarşamba

Ağzından çıkanı kulağı duymayan LİNÇÇİ Oyun Atölyesi patronu Nihat Haluk Bilginer, Hilmi Bulunmaz'ın adını vermeden, "okumadan yanıt verenler" diyor!

(...)

Tartışma ve polemikler üzerine...

Bir dergideki (46 Dergisi) benimle yapılan röportajın tamamı okunmadan yanıt verenler oldu. Çok ayıp oldu. Röportajın tamamını okusunlar. Aklı başında olan herkesin altına imza atacağına eminim ben. Çok hayal kırıklığına uğrattılar beni. Şunu anladım: Türkiye’de seyircinin deşifresi, eğlence sektörünün deşifresinden çok daha iyi. Çünkü eğlence sektöründeki insanlar, magazin gazetecilerinin onlara aktardığı cümlelere bakarak, röportajın tamamını okumak zahmetine girmeden tepki gösterdiler. Ben tiyatrocuyum. Okuduğum metni anlamak benim vazifemdir. Onlar okudukları metni anlamıyorlarsa, deşifre edemiyorlarsa benim suçum değildir bu. Röportajı okuma zahmetine girerlerse, benden özür dileyeceklerine eminim!..

(...)

(Kaynak: tiyatronline.com)


***


Ayrıca bakınız:

Timur, "Oyuncuların çoğu yavşaktır" sözüne karşı çıktığı için Haluk Bilginer tarafından mahkemeye verilen Hilmi Bulunmaz'sız bir "yavşak" yazısı yazdı

Bulunmaz Tiyatro'yu kurup yöneten sosyalist sanatçıHilmi Bulunmaz, yayını yavaşlayan TÜRKİYE'NİN TEK SOSYALİST TİYATRO SİTESİ için açıklama yaptı...

İşte egemen ahlâk: Haluk Bilginer ad vermeden"Oyuncuların çoğu yavşak" derken, Zuhal Olcay, Bilginer'i kastederek "Diğerini sevmiyorum" diyebiliyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder